Case Study
Brand Photoshoots in Zurich
Visuaalinen mielikuva kertoo enemmän kuin sanat – ennakkomielikuva ratkaisee, miten sinut nähdään ja koetaan.
Visuaalinen mielikuva kertoo enemmän kuin sanat – ennakkomielikuva ratkaisee, miten sinut nähdään ja koetaan.
Yrityksen visuaalinen mielikuva on tärkeä – se kertoo tarinan, joka ylittää rajat. Ennakkomielikuva on merkityksellinen, ja siihen kannattaa panostaa.
Zürichin kantonissa toimivalle panimolle tuotettiin mainoskuvat, CH-saksankielinen 30 s Spotify-äänimainos ja somevideot – sopivalla hengellä “Prost!
Sveitsiläinen energiayhtiö Alpiq AG on yksi Euroopan johtavista sähköntuottajista ja energiapalveluiden tarjoajista.
Pilates-studiolle tuotettiin visuaalista materiaalia eri markkinointikanaviin – raikkaaseen ja moderniin tyyliin.